dinsdag 3 november 2009

10,5 maanden, zó snel!


Het gaat allemaal zo snel.

Het mag dan nog anderhalve maand duren voordat ik met m'n handen in de taart mag, maar we kijken er allemaal naar uit hoor!
Ik ontwikkel me momenteel zó snel, dat is niet meer bij te houden joh!
Het fototoestel draait overuren, iedere dag kan ik een nieuwe truc.

Zitten is het nieuwe Liggen, maar op het moment dat papa dit schrijft, begint Staan het nieuwe Zitten te worden.
Als ik op m'n gat zit en ze me 2 vingers geven, dan ga ik zelf wel staan.
Staan én trots kijken, dat kan ik tegelijk! Zelfs kwijlen, dus drie dingen tegelijk!
Papa heeft de wieltjes onder de salontafeltjes vandaan gehaald, want anders maak ik binnenkort de woonkamer wat groter door het stucwerk van de muren af te botsen, hihi!



Oh, ik heb weer nieuwe vrienden. Ze zijn eigenlijk erg irritant, maar voorlopig vind ik Bumba en zijn vriendjes erg leuk op de TV.
Gillen, zwaaien en lachen, en het lijkt wel of ze met me meedoen!
En ook nieuwe vriendinnen trouwens. Iedere ochtend even glimlachen naar de buurmeisjes als die op de fiets naar school gaan, leuk ritueel hoor!

Groetjes,
Jurre

Geen opmerkingen: