vrijdag 16 oktober 2009

Lachen, gieren, brullen

Hey allemaal.

Daar ben ik weer eventjes.
Het gaat zó goed met me, ik heb overal lol in, het leven is een feest.

Ik pas inmiddels goed in de kinderstoel.
En als ik dan maar te eten krijg (min 2 boterhammen, dan kan ik erg goed van genieten.
Eten gaat zó ontzettend goed, dat ik alle groeiachterstanden achter me heb gelaten.
Enneh, eten is al een stukje makkelijker, omdat er twee ondertanden zijn,
en een derde onderweg.

In de box rol ik als een krokodil heen en weer. Ook daar heb ik veel plezier in. Tot ik tegen de tralies aanknal, even de stembanden test en dan beginnen we weer van voor af aan.
Zéker als de buurmeisjes langkomen, glimlach ik van oor tot oor en gelukkig lachen ze altijd terug, gezellig hoor!


Enneh, als ik het dan even niet meer zo leuk vind in de box, dan vraag ik gewoon of ik even op schoot mag. Meestal mag dat wel. Zeker van Opa's, Oma's, Ooms en Tantes.
Met m'n glimlach krijg ik zóveel voor elkaar, maar Ome Rick z'n flesje mag ik alleen maar even vasthouden, een slokje mag ik nog niet.

Afgelopen zondag zijn we met Tibbe & Teun naar het zwembad geweest. Vooral Teun vond het heel leuk om een bommetje vlak voor m'n gezicht te doen. Ik brabbelde dan wat, Teun vertaalde "hij vindt leuk hoor!".
Dat moeten we maar snel weer gaan doen.

Tot snel allemaal.
Grtz Jurre

Geen opmerkingen: