woensdag 28 januari 2009

Gaat prima!


Het blijft goed nieuws, het gaat prima met me.
Het drinken gaat me gemakkelijker af.
Soms zelfs iets té gemakkelijk, dan spuug ik er weer een slokje uit.
"Geniet, maar drink met mate" staat er op sommige flesjes, maar niet op Mama's borst.

Vanavond kwamen Ome Rick, Tante Nicole en Tante Bianca op visite.
Gezellig, ik heb me van m'n beste kant laten zien.
Lekker een beetje knorren, met m'm armen zwaaien, ik kan het allemaal!


Ik groei nu echt uit de kleinste maat kleding.
In het pakje van vandaag kan ik niet eens meer m'n benen strekken.
Morgen dus maar maatje 50 aantrekken, kan ik meteen sokken en/of schoentjes proberen.

In mijn nieuwe kamertje kan ik prima wennen.
Het is er iets kouder, maar dan krijg ik een lekker kruikje in mijn bed.
Ook thuis zal ik die voorlopig wel krijgen, maar dat vind ik best lekker.

Nog twee nachtjes slapen, dan komt Mama logeren.
Jammer voor Papa, die is dan een nachtje alleen.
Heel stiekem hoopt Papa dat ik dan zondag naar de Zuiderweg mag verhuizen.
Onze doelstelling is daarom, zondag 19:00 op de bank, Studio Sport.
Ik zal m'n Ajax sokken aantrekken!

Laterrrrrzzzzzzzzzzzz
Jurre

Geen opmerkingen: