vrijdag 16 januari 2009

314 km/u

Ik ga hard, keihard.

Ik trek keihard aan m'n snorretje,
Ik trek keihard aan m'n sonde,
Ik groei keihard, vandaag naar 1735 gram,
Ik ontwikkel me keihard,
Ik kan me keihard omdraaien, misschien nog niet helemaal de bedoeling,
M'n hartslag gaat keihard (314 km/u als de electroden tegen elkaar komen),
Ik drink keihard uit een slangetje bij FingerFeeding,
Ik kan keihard alle dekens en kussens wegschoppen,
Keihard hikken als ik tegelijk wil slikken en ademen,
Keihard uitrekken,
Keihard plassen als mijn luier wordt afgedaan,
Keihard genieten van alle kaartjes en kadootjes,
Keihard naar iedereen lachen.

De meeste van deze dingen kun je zien op het filmpje van gisteren.

Kortom, ik werk er keihard aan om snel te groeien!

Genieten jullie lekker keihard van het weekeinde!
Toodels,

Jurre

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai lieve super neef!!
Ik zal mij eerst even aan je voorstellen, wel zo aardig toch?. Ik ben je tante Taan. En ik heb al weer meer dan 14 jaar verkering met je ome Tim, de grote broer van je papa. Dus ik ken je papa al bijna de helft van zijn leven, en ik kan je vertellen, je had het een stuk slechter kunnen treffen. Tussen jou en mij, ik denk dat je het eigenlijk niet beter had kunnen treffen, maar dat vertellen we hem niet want daar krijgt die ouwe van jou alleen maar kapsones van!
En je moeder, ja dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen, dat is gewoon een toppertje!
Maar goed, ik ga weer even verder met mijn eigen introductie. Dankzij mij, en een iniminie bijdrage van je ome Tim, heb je nu al twee fantastische super neven die staan te popelen om jou te leren kennen, met je te voetballen, schaatsen, zwemmen en later de hort op te gaan. Tibbe en Teun heten ze, maar als je dat nog ff niet kan onthouden noem je ze maar gewoon T & T. Denk dat ze dat wel cool vinden.
Tibbe is de oudste, en die is twee weken terug bij je op bezoek geweest. Maar omdat hij nog kind is mocht hij niet bij je naar binnen, flauw he!. Hij vond het van te voren hartstikke spannend, was bang voor al die slangetjes en piepjes en schermpjes. Toen hij je eenmaal zag herkende hij echter direct zijn super neef en was hartstikke trots op je.
Teun, je jongere neef is nogal een doerak en had de waterpokken. Eigenlijk mocht hij niet eens het ziekenhuis binnen komen, laat staan op jou afdeling. Dus hij heeft jou helaas nog niet live kunnen aanschouwen. Maar iedere keer als wij naar zijn oppas rijden, die vlak bij het ziekenhuis woont, zwaait ie na je, "dag lieve Jurre!"
Ikzelf heb je nog maar een paar keer eventjes gezien, want de laatste maand is het hier een ziekenboeg, de waterpokken en de griep wisselen elkaar af. Hierdoor is het niet echt save om je op te zoeken en probeer ik maar geduldig af te wachten totdat alle slechte bacillen ons huis hebben verlaten en ik je eindelijk weer in het eggie mag bewonderen.
Tot die tijd geniet ik van je verhalen, foto's en filmpjes op je blog. Ik ben super trots dat ik de tante ben van zo'n keiharde kanjer en verheug mij er verschrikkelijk op om je straks lekker te knuffelen en je zien op te groeien.

Tot snel lieve Jurre!
Kus Tante Taan

Anoniem zei

Hey Alex en Sandy,

Kreeg daarnet jullie geboortkaartje: Van harte gefeliciteerd, wat een spannende tijd zeg!! Natuurlijk meteen even gekeken naar de vorderingen:Jurre is een lekkere drukte maker zo te zien!!
Julian vindt vooral het wiegeliedje en dan met name het filmpje met oa /sinterklaas erg leuk! Is ook een leuk nummer. Moet nu van hem het filmpje voor de zoveelste keer afspelen. Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Wat knap dat jullie nog tijd maken om dit blog bij te houden!!!Leuk voor de omgeving én voor Jurre later.
Heel veel geluk en van harte.
Groetjes, Heleen Howeler